CONVERTIBLE BRANDS..

.. richt de funnel slim in met content op 3 niveaus:

  • Branding
  • engagement
  • conversie

Convertible Brands richt zich op 3 componenten: Branding (kennismaking), Engagement (sympathie opbouwen) en Conversie (resultaat bereiken). Dit leidt tot een geoliede machine die voor je gaat werken en resultaat gaat opleveren.

onze 4 magische hoofd onderdelen

b

1. Social

De start is nagenoeg altijd op social media. Daar plaatsen we 2 soorten content: Always-on (dat bouwt aan je merk) en Campagne (dat realiseert conversie). Vanuit social genereren we clicks naar website landingspagina’s.

2. Website

Op deze landingspagina’s plaatsen we aantrekkelijke, waardevolle content zoals instructievideo’s of whitepapers. Deze kunnen, na achterlaten gegevens (waaronder emailadres), worden gedownload.

b

3. Retargeting

Degenen die wel op de website komen maar niet converteren, worden opnieuw benaderd (geretarget) met steeds verleidelijker en prikkelender content totdat ze wel tot conversie overgaan.

4. Email

Alle bovenstaande stappen leiden tot het opbouwen van een emaildatabase waarmee jij tegen een zeer scherp budget maand in maand uit, jaar in jaar uit je targets kan halen!

Van onze klanten..

Wij van WC-Eend kunnen natuurlijk vanalles roepen. The proof of the pudding..! Wat vinden onze klanten van Convertible Brands?

“Convertible Brands deed de complete rebranding van Salves naar Adoptify, inclusief strategie, website, content, whitepapers. Wat hebben ze eigenlijk niet gedaan? Funnelbazen ten top zijn het!”

Michiel Willemse

CEO, Adoptify

“De mannen achter Convertible Brands verzorgen al voor het vierde jaar op rij het branding gedeelte van Finance Run. Dat loopt dusdanig lekker dat vanaf 2020 het conversie stuk er ook bij komt. Zeer betrouwbare partij met heel veel ‘bang for your buck’!”

Ben Gosman

CEO, Finance Run

“Convertible Brands is een notenhouten-bril en een nerd in 1. Soort online marketing one-stop-shopping. Simpel en effectief: ik hou ervan!”

Lloyd Oudeman

CEO, Amable